Pomoc

1. Jak zamawiać?
2. Płatności
3. Dostawa
4. Czas dostawy
5. Odbiór przesyłki

Jak zamawiać?
1. Wybierz produkt wciskając przycisk "dodaj do koszyka".
2. Kliknij "Dalej" w zakładce "koszyk"
3. Podaj adres dostawy i dane do faktury.
4. Wybierz formę dostawy.
5. Wybierz rodzaj płatności.
7. Potwierdź zamówienie

Jeżeli wystąpią problemy przy składaniu zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu lub wysłanie zamówienia mailem lub faxem.

Po złożeniu zamówienia otrzymacie Państwo na podany adres poczty elektronicznej automatyczny email z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.

Jeśli zamówienie nie zawiera błedów, towar jest dostępny i nie ma innych problemów z realizacją, wystarczy poczekać na dostawę.

Jeżeli został wybrany sposób płatności "przedpłata na konto bankowe" to wyślemy towar w momencie, gdy pieniądze wpłyną na nasze konto.

W przypadku niejasności co do zamówienia nasz handlowiec skontaktuje się w celu potwierdzenia zamówienia i przy okazji poda szczegóły dotyczące terminu realizacji i udzieli informacji na temat kosztów transportu.

W przypadku braku towaru w magazynie zostaniesz poinformowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli nie wyrazisz zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia możesz całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.

Płatności
Dokonując zakupów w naszym sklepie mają Państwo do dyspozycji następujące formy płatności:
    Płatność przy odbiorze - opłata kurierowi przy dostawie paczki.
    Przelew - płatność przelewem przed dostawą.

Dostawa:
Dostawy realizujemy wyłącznie kurierem. Nie wysyłamy towaru Pocztą Polską ze względu na długi czas realizacji zamówienia oraz specyfikę oferowanych produktów.
Koszt dostawy jest uzależniony od wagi oraz gabarytów przesyłki i jest obliczany automatycznie

W przypadku gabarytowo (wagowo) dużych przesyłek (paczki niewymiarowe, przesyłki paletowe itp.) nasz pracownik skontaktuje się z Państwem w celu omówienia dokładnego i najbardziej ekonomicznego kosztu wysyłki .

Czas dostawy:
Na czas oczekiwania na przesyłkę składa się:
- czas realizacji zamówienia przez obsługę sklepu (standardowy czas realizacji zamówienia wynosi 24 godziny. Uwaga! Jeżeli zamówienie zostało złożone w dniu wolnym od pracy (soboty, niedziele i święta) lub w dniu poprzedzającym dzień wolny od pracy, wówczas realizacja zamówienia przypada na następny dzień roboczy.)
- czas dostarczenia przesyłki przez kuriera firmy. Czas dostarczenia paczki przez Kuriera - (tylko na terenie Polski) wynosi od 24 do 48 godzin w dni robocze (w soboty paczki NIE są doręczane).  Prosimy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe wypełnienie danych adresowych.

Czyli czas oczekiwania = czas realizacji + czas dostarczenia paczki

Odbiór przesyłek:
Prosimy o zwrócenie uwagi na stan przesyłki przy jej odbiorze. Należy sprawdzić, czy przesyłka nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzona (czy nie jest np. uszkodzona mechanicznie lub czy zabezpieczenie nie nosi śladów ingerencji - czy taśma nie jest naruszona itp.) Jeśli są jakiekolwiek uszkodzenia, należy w obecności listonosza lub kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy towar zamówiony nie został uszkodzony w czasie transportu. Jeśli produkty okażą się uszkodzone, wylane itp., należy w obecności doręczyciela spisać protokół reklamacyjny (odmowa przyjęcia paczki i powód - uszkodzenie zawartości przez doręczyciela). W takim przypadku, będzie to podstawą do reklamacji towaru.